Saturday, January 3, 2009

生日快乐

今天的我应属非常开心,相约一班朋友大事庆祝我‘三十’ 的到来。但,我没。我一改往年的惯性,今年我选择了给自己渡过一个平静,没有蜡烛,蛋糕,喧哗声的new year eve. 不平凡的心情,不同的感觉,但有着同一梦想,希望世界和平,世人健健康康。

非常感谢朋友们的邀约,原谅我不礼貌的推辞,你们永远是我最要好的朋友。感激所有曾在FB留言和传短讯道贺的朋友,谢谢你们!还有你们,在高喊Happy New Year的同时也不忘为我拨电祝贺,谢谢,你们是最棒的!

1 comment:

Anonymous said...

So sorry, I don't know it was your birthday. No one in the office mentioned about it. and you were damn humble.

Happy Belated Birthday! I wish you good luck in your career future undertakings.

Nice to know you. you are indeed a good person.

See yah around